    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 6 Aug 2019 13:03:34 -0700 (PDT)
    <k5m77yywrkmr$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <6...@m...org>
    <a...@g...com>
    <9...@g...com>
    <ex6c4e5qnnjb$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <kwehjlcwzvoq$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <47ivpwmuq7d9$.dlg@myjk.org>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    From: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, August 6, 2019 at 5:46:56 PM UTC+2, Myjk wrote:

    > Weź z łaski swojej sprawdź definicję słowa ideologia i spróbuj ją
    > zrozumieć. Jeśli walczysz z jakąś ideologią, to walczysz z ludzmi którzy za
    > nią stoją (a w zasadzie tworzą). Nie da się inaczej.

    Dokladnie tak, tylko pojawia sie "maly" problem: to, co nazywamy ideologia LGBT ma
    niewiele wspolnego z ludzmi opisywanymi przez ten skrot. Ta ideologia to kolejne
    wcielenie lewackiego podejscia do panstwa (w sumie niewiele rozniaca sie od faszyzmu,
    komunizmu, ideologii Mao Zedonga...), ktora chce wyplenic podstawy moralnosci,
    panstwowosci i imie lepszego euroczlowieka... Ludzi orientacji LGBT ma w takim samym
    powazaniu jak Stalin lud pracujacy (sa im tylko potrzebni do aktualnych celow
    politycznych). Od ponad 100 lat usiluja wykorzenic to, co ich zdaniem bruzdzi w opcji
    "lepszego swiata", czyli rodzine, religie, tradycje...
    Jesli jakkolwiek przeciwnik atakuje ideologie LGBT, to przedstawiane jest to jako
    atak na takich ludzi, co jest najzwyklejsza manipulacja. BTW ciekawe jaki procent
    LGBT poiera ten ruch? Stawiam, ze wiekszosc jest jednak zadowolona z obecnej
    sytuacji, a ci dzialacze szukajacy na sile rozglosu sa w wiekszosci hetero ;). Za to
    kazdy atak na siebie usiluja przelozyc na atak na mnieszosci seksualne (co im dosc
    dobrze wychodzi...)