  • Data: 2010-10-16 13:21:46
    Temat: Re: Moja budowa
    Od: ŁC <a...@r...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 14:29:43 +0200, kiki napisał(a):

    > silikaty. Silikaty to porażka 21 wieku.

    Całe szczęście, że znany i stosowany był już w wieku XX :-)

    > Mają dużą nośność to prawda, do dużych i wysokich budynków ale
    >
    > 1. Murowane są na poziome spoiny przez co pionowymi zamkami wieje
    > 2. Wieje także tymi wydrążonymi otworami na podobno kable, co za bzdura

    Znam kilka budynków z silikatów, nikt nie zauważył, żeby mu gdziekolwiek
    "wiało"...

    > 3. Są straszliwie zimne. silikaty przewodzą jak beton. Drobma dziurka,
    > gdzieś coś pęknie w izolacji i po zabawie.

    Bzdura, beton ma współczynnik przewodzenia ciepła ok. 1,7, silikaty 0,7.

    > Ja mam ściany z Wienerberger Porotherm 30. To największe gówno jakie być
    > może. Silikaty pewnie podobnie.

    Faktycznie, rzetelna i podparta argumentami opinia.
    Jest wiel budynków poprawnie wybudowanych z obu wspomnianych materiałów.
    To, że Tobie ktoś źle wybudował nie świadczy o tym, że są to złe
    materiały. Zepsuć zresztą da się każdą technologię (niestety). A beton
    komórkowy, jak każdy materiał budowlany ma wady i zalety.

    --
    ŁC
    Statystyką nie ma się co przejmować, ponieważ jest jak z bikini - niby