eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMoje przeboje z klientemRe: Moje przeboje z klientem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Moje przeboje z klientem
    Date: Sun, 30 May 2010 22:16:53 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <htuh3q$qp4$1@news.onet.pl>
    References: <b5pe72cokfzw.nuzjkfthy4zx$.dlg@40tude.net>
    <1wz6dxa4slhsy$.1c5mig7242qo.dlg@40tude.net> <htuep8$jbm$1@news.onet.pl>
    <dyiegpwu3c4d$.1kb8yews69otk.dlg@40tude.net>
    <htuero$pe9$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087207203076.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275250618 27428 87.207.203.76 (30 May 2010 20:16:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 May 2010 20:16:58 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:396130
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:htuero$pe9$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    >> Moim zdaniem nalezy mi się za to kasa,
    >
    > Dyskusyjne. Z powodu niedokończenia prac klient może ponieśc straty
    > materialne, moralne etc.

    Chwila, chwila patrzysz tylko i wyłącznie z pozycji klienta, ale weź pod
    uwagę, że nieterminowość odbija się bardziej na wykonawcy.
    Pracownicy nie pójdą sobie do domu, bo akurat nie ma pracy i nie będzie
    pieniędzy. Oni muszą dostać swoje wypłaty.

    W tym przypadku to klient od samego poczatku zawalał kolejne terminy i
    ciągłość robót powodując straty wykonawcy.
    Gdybyś poprowadził swoją firmę to zrozumiałbyś jak to wygląda.
    Klienci mają w du.... wykonawców. Jak do wykonania robót to zawsze jeden
    tekst, że "wczoraj to już jest za późno". Później klient się zastanawia,
    dziesięć razy zmienia koncepcję, a to znów przestój, bo klient czeka na
    transze itd.
    Gdyby w tym kraju były normalne relacje klient-wykonawca to za każdy dzień
    opóźnienia z winy klienta płacił by on ustaloną stawkę dniókową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1