  • Data: 2010-05-31 13:26:26
    Temat: Re: Moje przeboje z klientem
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 May 2010 08:49:36 +0200, M napisał(a):

    > To tylko wtedy, gdy w umowie nie ma szczegółowych zapisów - w
    > szczególności może być zapis o tym, że zamawiający może w każdej chwili
    > odstąpić od umowy bez zapłaty a wykonawca ma obowiązek przywrócić na
    > własny koszt stan przed. To akurat autentyk z umowy podpisywanej przez
    > dużą firmę.

    Dziwne, że jakaś firma poszła na coś takiego... W każdym razie opisana
    przez screama sprawa jest IMO do wygrania, ale kosztem czasu i nerwów. Choć
    może temu inwestorowi przydałoby się małe postawienie do pionu, skoro przez
    kilka miesięcy nie potrafi kibla wybrać.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl