  • Data: 2010-07-02 12:49:52
    Temat: Re: Moje róże w oknie
    Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    medea pisze:

    > Widzę, że mam tu do czynienia ze specjalistkami od kwiatów, więc się
    > wtrącę.

    Jeśli o mnie chodzi, to entuzjastka raczej, niż specjalistka.

    >Ja też od urodzenia miastowa i powoli odkrywam w sobie żyłkę
    > ogrodnika. Może mi podpowiecie, co mogłabym sobie posadzić na wąskim
    > pasku przy ogrodzeniu. Najlepiej coś płożącego i kwitnącego. Miejsce
    > jest bardzo nasłonecznione, a podłoże piaszczyste, ale oczywiście ziemi
    > lepszej tam dosypię, jak trzeba będzie. Pasek wygląda tak:
    >
    > http://img375.imageshack.us/i/img3365d.jpg/

    Ja tam dałabym nasturcje pnące (tzw. większe).
    Jest niewymagającą, bardzo wdzięczną rośliną o fantastycznej
    kreatywności w tworzeniu kolorów pięknych kwiatów, a talerzykowate
    liście też mają swój urok. Pokrywa zwartą masą zieleni i wszelkich
    odcieni żółci, pomarańczu i czerwieni podłoże. Jeden z ulubionych
    kwiatów secesyjnych artystów. I mój też :)
    Minusem jest to, że w naszym klimacie więdnie z nadejściem mrozów. Jeśli
    wolisz byliny, to pomyślę :)
    --
    B.