  • Data: 2010-06-05 21:06:47
    Temat: Re: Mokry grunt - osiadanie budnynków
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Boombastic pisze:

    > No chyba o to chodzi od początku, nie?

    Zważywszy to, że określenia "tereny zalewowe" użyłem ja, to nie uważasz
    że lepiej wiem, co miałem na myśli, hmm? ;->

    Określenie "tereny zalewowe" to mogą być zarówno tereny zalewane
    naturalnie, jak i zalewane planowo (dodatkowo nie są to zbiory rozłączne).

    Ja użyłem tego określenia w stosunku do terenów naturalnie zalewanych.

    Teraz rozumiesz?