  • Data: 2012-06-06 13:52:30
    Temat: Re: Monitoring
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wystarczy C2D z jakąkolwiek kartą która obsługuje OpenGL 2.0. W
    przypadku
    > większej ilości kamer (np. 8szt.) trzeba ze 4GB ramu nadal w tej samej
    > maszynie. Istota jest taka że z każdej kamery leci strumień w kompresji
    > np. H264 do komputera i jest zapisywany w locie bez problemu na HDD. Na
    > ekranie masz podział np. z 8miu kamer ale żadna z nich nie jest
    > wyświetlana w natywnej rozdzielczości dzięki czemu pecet wyrabia spoko.
    > Dopiero jak klikniesz konkretną kamerę na pełny ekran to wpada w
    > rozdzielczość natywną.
> [...]

    widzę, ze są rejestratory za ok 1,4k
    dedykowane, ku temu bym się skłaniał
    brakuje mi tylko podłaczenia obrazu przez modulator via koncentryk na
    wszystkie TV
    (aby przez PIP podglądać)

    i z tym dzwonkiem, co pomysł dałes kiedyś
    z wykorzystaniem wyjśc alarmowych w rejestratorze

    czyli wciska ktoś dzwonek rejestrator przesyła mi na emaila fotkę.

    Najlepiej nabyłbym po prostu rejestrator IP ktory obsluguje kamerki zwykle +
    IP megapixelowki
    i aby miał wyjścia alarmowe, wiem ze BSC ma taki model ale podłaczyć można
    tylko 2 IP kamery +2zwykle a to mi mało i nie ma wyjśc alarmowych i tylko
    kamery IP firmy BSC obsluguje.

    jest cos takiego w kamerach ip jak :

    Enable RTSP Authentication
    (akurat to mam na swoich ubnt kamerkach HD)
    czy moze znasz jakies rejestratory, ktore mają jakis standard?
    przy pomocy tego RTSP aby można do nich kamery IP podłaczyć, celem
    rejestrowania obrazu?

    z pewnych względów nie chce stawiac komputera, tylko dedykowany rejestrator
    ale chce aby wyzwalac wyslanie emaila z fotkąprzez wciskanie dzwonka oraz
    podglad na smartfonie aby został oraz podgląd na tv.

    w tej chwili rejestrator bsa robi mi to wszystko, owszem chętnie przejde na
    kamery o wyzszej rozdzielczosci ale nie zrezygnuję z podglądu PIP na tv, na
    smartfonach i z emaila przez wcisnięcie dzwonka, masz jakąś propozycję?

    pozdr.
    AT