    From: "Koteczek" <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Montaż okien - ciepły
    Date: Mon, 21 Jan 2013 11:48:54 +0100

    Irek N. wrote:
    > Ano właśnie. Dostawca okien uświadomił nie, że jest coś takiego jak
    > ciepły montaż przy użyciu taśm f-my Soudal.
    > Wszystko fajnie, ale odjechałem cenowo jak zobaczyłem ofertę. Ciepły
    > wychodzi 3,4 raza drożej, niż tradycyjny (na kotwach i pianie).
    > Podobno taśmy do tego montażu są bardzo drogie (to zaraz sprawdzę).

    to jakas bzdura, jak dla mnie, budowali sie w rodzinie i:

    duza firma z Wroclawia (gdzie kupowali okna i montaz), tasma od lekkiej wilgoci
    po tynkowaniu sie odspaja od okna pcv, nie wiaze sie z plastikiem ale betonu
    sie trzyma jak SKUR****N mocno. Tylko plastiku lipnie. Pod spodem jest tylko
    zamkniete powietrze? Co to ma dac? NIE WIEM, jakas sciema majaca na celu
    wymusic dodatkowe dudki.

    Przy parapetach okien nie otwieralnych to tak to nakleili jakby byli pijani (a
    okna sa wypoziomowane wiec nie wiem). Miejscami nie nakleili itd. Jak jest
    pustak to kleili na ta azurowa czesc, bez sensu trzeba wczesniej zamkac komorky
    piana albo zaprawa.

    Daj spokoj, tynk sie tego nie trzyma - moze odpadac, trzeba zaciagnac zaprawa
    do klejenia styropianu ale tego nikt nie doradzil.

    Moje zdanie, daj spokoj okna ciut mniejsze od otworow, docisniesz ladnie
    styropianem przy ocieplaniu, duzo piany i niech wystaje - zetniesz pod katem
    pianke i bedzie to samo za znacznie mniej.