  • Data: 2013-01-21 15:32:10
    Temat: Re: Montaż okien - ciepły
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja kazda nowość tak i to kosztuje. A czy warto?
    No właśnie.

    > Popytaj może lepiej ile by kosztował montaż w warstwie ocieplenia- to ma moim
    zdaniem większy sens.
    Zapytałem, czy możemy zrobić samemu wszystko za wyjątkiem osadzenia
    okien... na razie nie przeszło. :)
    Mam dostać szczegółową rozpiskę co ile kosztuje w tym montażu, zobaczymy
    co wyjdzie.

    > I przy okazji sprawdz oferte Drutexu- jakby nie było najwiekszy producent okien w
    Europie chyba, a ostatnio ostro promuja swój nowy produkt:
    > http://www.drutex.pl/pl/aktualnosci/aktualno%C5%9Bci
    -2013/drutex-wprowadza-na-rynek-nowe-okno-energooszc
    zedne-iglo-energy.html

    Ja już mam okna, tylko nie zdążyłem ich zamontować ze względu na
    aurę/opieszałość moich budowlańców. Mam potrójne, co zważywszy na
    miejsce zamontowania - hala przemysłowa - i tak jest lekkim przegięciem :)
    Niemnie jednak THX, jak za rok chałupę będę budował, kto wie, może będą
    w sam raz.

    Miłego.
    Irek.N.