  • Data: 2013-01-21 15:22:51
    Temat: Re: Montaż okien - ciepły
    Od: Franc <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 01:54:19 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Korekta- Franc pisał 600zł nie 2000zł.
    > Kwota niższa ale i te 600zł w mieszkaniu nie tak szybko się zwróci.

    To nie chodzi, że ma mi się to w ogrzewaniu zwrócić. Nie taką rolę pełni to
    u mnie.

    Z sadasy chodzi o to, że ciepły montaż (folie paroprzepuszczalne itp) ma
    zabezpieczać przed przenikaniem wilgoci do środka mieszkania wokół ramy
    okiennej. Tak samo wg założeń ma umożliwiać wychodzenie wilgoci na
    zewnątrz, ale już nie pozwolić jej wrócić.

    W zeszłym roku miałem już grzyba na ścianach przez wilgoć.
    Wymieniłem okna + ciepły montaż + nawieniki (fakt, potrafi wiać z nich
    zimnem) i póki co nie wylazł.
    Oczywiście, zamówiłem ekipę do odgrzybiania (usługa kosztowała 1500 za dwa
    pokoje i kuchnię) - jakaś straszna chemia.

    --
    Franc