  • Data: 2009-04-29 07:59:09
    Temat: Re: Montaż puszek
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote:

    > To przed tynkowaniem grzecznie poinformować tynkarza, że jak poobcina
    > wąsy, to jemu za to się obetnie ..... :)
    > Po to są właśnie te wąsy, żeby można było odnaleźć puszki.

    Ja nie jestem zwolennikiem rzucania wykonawcom kłód pod nogi. Umówiłem się
    ze swoimi tynkarzami, że wąsy obcinać mogą, ale przy każdej puszce mają
    zrobić dziurkę w tynku aby było widać pomarańczowy dekielek. Ponadto
    policzyłem puszki w każdym pomieszczeniu i po otynkowaniu sprawdziłem stan.

    --
    Bartek