  • 1. Data: 2009-04-28 09:33:32
    Temat: Montaż puszek
    Od: Severin <s...@w...pl>

    Macie jakiś cud sposób na montowanie puszek elektrycznych???

  • 2. Data: 2009-04-28 09:41:05
    Temat: Re: Montaż puszek
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Severin" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Macie jakiś cud sposób na montowanie puszek elektrycznych???

    Pianka montażowa

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-04-28 09:41:46
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Severin" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Macie jakiś cud sposób na montowanie puszek elektrycznych???

    Cos wiecej napisz. W czym te puszki chcesz montowac?

  • 4. Data: 2009-04-28 09:44:50
    Od: Severin <s...@w...pl>

    II Artur II pisze:
    > Użytkownik "Severin" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Cos wiecej napisz. W czym te puszki chcesz montowac?

    Puszki będą montowane w porothermie, teraz po prostu wywaliłem dziurska,
    tynkarz połozy listwy, a ja musze po nim do listew w miare sprawnie je
    osadzić.

  • 5. Data: 2009-04-28 09:45:16
    Od: Severin <s...@w...pl>

    kris pisze:
    > Użytkownik "Severin" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pianka montażowa

    Ale przed piankowaniem jakos je trzeba ustawić??

  • 6. Data: 2009-04-28 09:51:34
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    > Puszki będą montowane w porothermie, teraz po prostu wywaliłem dziurska,
    > tynkarz połozy listwy, a ja musze po nim do listew w miare sprawnie je
    > osadzić.

    To tynkarz zepchnal na Ciebie ta niewdzieczna robote. Na jego miejscu sam
    bym sobie je poustawial podczas tynkowania, zreszta tak najczesciej robia
    tynkarze. Jak mu wystawisz je za mocno to bedzie *%&%& rzucal ze mu
    przeszkadzaja. Mi wprawdzie tez elektryk osadzal ale z tynkarzami umowilem
    sie ze wystawiam je po 7 mm i tyle. Sciany z bloczka mialem licowane od
    srodka i tylko minimalna ilosc tynku szla, 7-8 mm. Na porothermie tak nie
    zrobisz ale z kolei masz latwiej bo masz juz listwy. Pod puche naloz gipsu i
    poziomica (trzymajac ja w poziomie) docisnij puszke na tyle zeby poziomica
    dotknela dwoch listew, to tyle.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II

  • 7. Data: 2009-04-28 09:53:32
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Pozniej zwin ladnie przewody w puszce, uloz je na dnie, puszki wypelnij
    gazetami ciasno ubitymi do rownego poziomu z puszka i porob koniecznie tego
    wszystkiego zdjecia.

  • 8. Data: 2009-04-28 09:57:27
    Od: Severin <s...@w...pl>

    II Artur II pisze:
    > Pozniej zwin ladnie przewody w puszce, uloz je na dnie, puszki wypelnij
    > gazetami ciasno ubitymi do rownego poziomu z puszka i porob koniecznie tego
    > wszystkiego zdjecia.

    Tak też zrobie, jak zwykle dzięki Ci dobry człowieku. Rzecz niby
    banalna, a jednak:)

  • 9. Data: 2009-04-28 10:01:00
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "II Artur II" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Pozniej zwin ladnie przewody w puszce, uloz je na dnie, puszki wypelnij
    > gazetami ciasno ubitymi do rownego poziomu z puszka i porob koniecznie
    > tego wszystkiego zdjecia.

    Ale nie gazety. Kup za 9zł chyba 100sztuk takich pomarańczowych zaślepek z
    wasami. Tymi dekielkami zaslep puszki, tynkarz zatrynkuje a wasy z
    dekielków będa wystawac pokazujac miejsce puszki. I fotek narób tez sporo.

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-04-28 10:09:07
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    > Ale nie gazety. Kup za 9zł chyba 100sztuk takich pomarańczowych zaślepek z
    > wasami. Tymi dekielkami zaslep puszki, tynkarz zatrynkuje a wasy z
    > dekielków będa wystawac pokazujac miejsce puszki. I fotek narób tez sporo.

    Szczerze mowiac nawet nie wiedzialem ze cos takiego jest. A jesli jest to
    rowniez polecam bo z gazetami moze byc tak ze jak slabo upchane to moga
    wylazic albo pozniej mozna przegapic zatynkowana puszke.