  • Data: 2010-04-07 13:44:07
    Temat: Re: Montaz sedesu
    Od: "Art" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    news:c4f8ac95-e83e-4b26-bed7-e34f8bef1e48@z11g2000yq
    z.googlegroups.com...

    > Geberity jeszcze miesiac temu byly w LeRoy Merlin po 485 zl
    > w tych sklepach mozesz zlozyc zamówienie jezeli nie maja tego na stanie.

    Rozumiem, ze jakosc i standard jest normalny, tzn. nie jest to jakis
    odrzut?

    Z pewnoscia jest normalny. Ja potrzebowalem wiecej tych Geberitów i kiedy
    chcialem dokupic kilka szt. bylo juz po ptokach, zadzwonilem wiec do firmy
    która dostarcza je do Le Roy Merlin, gostek powiedzial, ze owszem Le Roy
    kupil u nich 1700 takich kompletów bodaj w lutym tego roku. Na szczescie te
    kilka sztuk bylo na innym sklepie w Szczecinie. Normalna cena Geberita
    Duofix to cos okolo 760 zl, w cenie hurtowej 560 zl, w promocji w Le Roy
    Merlin 485 zl :-) i jak masz troche pomyslunku to mozesz jeszcze kupic to 5
    do 10% taniej.