  • Data: 2010-04-07 14:19:07
    Temat: Re: Montaz sedesu
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1smu7n5glop31$.m40lz81mvxdg.dlg@40tude.net...

    > Co do stelaży w ogólności to geberit, grohe robią dobre sprzęty i można w
    > ciemno kupować. Jeśli się nie boisz to możesz kupić coś innego - viega,
    > koło - ale nie polecałbym oszczędzać. Tanie zbiorniki miewają np. klejony
    > zbiornik, co wg mnie od razu wyklucza taki stelaż z użytkowania.

    W życiu nie widziałem klejonego zbiornika. Zaś co do stelaża to trzeba zwrócić uwagę
    na:
    1) Cenę przycisku. Polskie "Koło" kupisz za 400zł z przyciskiem i muszlą. U niemca
    często 200zł kosztuje sam guzik
    2) System połączenia przycisk - zawór. Linka jest zdecydowanie lepszym patentem niź
    popychacze
    3) Możliwość podejścia rurką PP bezpośrednio do zaworka w spłuczce
    4) Możliwość łatwego wrzucenia kostki WC do zbiornika
    5) Funkcję "STOP".