    From: "Stolat" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Montaż słupków ogrodzeniowch na starej podmurówce.
    Date: Fri, 25 Sep 2009 09:13:56 +0200

    > Ja tam bym (mając sensowną młotowiertarkę) nie bawił, i wywiercił po
    > prostu gotowe głębokie otwory fi 50 czy ile tam mają twoje słupki, i
    > wstawił je do powstałych dziur, ewentualnie "na rzadki beton", bo bardzo
    > dobrze zabezpiecza przed korozją, tyle że jeśli chcesz wypełnić rurki na
    > full betonem, to radziłbym ewentualne "uchwyty" itp przyspawać do rurek
    > wcześniej, bo pełną betonu rurę będzie bardzo ciężko spawać (zbyt duża
    > ucieczka ciepła) a beton szlag trafi.

    Heheh, nawet sensowną wiertarką przwiercanie/wykowanie 5cm otworów to nei
    łatwe zajęcie.
    Są takie koronki po 100 zł za komplet ale do betonu to się nie nadaje.
    Jak już wiercić to tylko wiertnicą, ale koszt wtedy duży.
    Sam trochę się pokułem i wiercenie/wybijanie odtworów to dość męczące
    zajęcie.
    NA otwory najlepsze jest nawircanie wirtłami po okręgu i późnije wykuwanie.

    TAk przez stropy (teriva) się przekuwałem fi 125 fi 200 i nie jest to łatwe
    zajęcie.