    From: "Stolat" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Montaż słupków ogrodzeniowch na starej podmurówce.
    Date: Fri, 25 Sep 2009 10:05:57 +0200

    > Jak myślisz o tych z "obsypką", to faktycznie one są do płytek
    > ceramicznych.
    > Natomiast te z widiami, ja najbardziej radzą sobie z betonem,
    > z tym, że one są płytkie / krótkie - do puszek elektrycznych.
    > Trzeba by znaleźć dosyć długi egzemplarz - o ile istnieje.

    Nie nie, te z obsypką do se można wsadzić w .....
    Te z widiami można kupić takie komplety 5 koronek od 18-100 z widiami.
    Trochę tego używałem :).
    A wieć tak wiercenie tym w betonach wibrowanych z wielkiej płyty to masakra
    widia się zaraz ukruszy.
    Wierciałem tym otwory pod puszki i nic wykurszały się.
    ALbo ukręcało trzpień mocujący koronkę- to przy głębszych otworach.
    To jest tylko do miękkich materiałów.
    Już dwa takie zesatwy przerobiłem więc wiem co mówię.

    I mówie o tego typu zestawach
    http://www.allegro.pl/item743591628_otwornica_frez_k
    oronka_do_betonu_muru_9el_sds_max.html

    Pozdrawiam Michał