  • Data: 2013-02-25 10:18:54
    Temat: Re: Mostek cieplny ku przestrodze
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "margol" napisał w wiadomości grup

    > Przepraszam za pytanie poza konkursem, ale ile powinno trwać
    > ochłodzenie takiego poddasza o 1st przy temp. zewn w okolicy 0 st.?

    To zależy od wielu rzeczy:
    - temperatury początkowej (im wyższa różnica pomiędzy wewnętrzną a
    zewnętrzną tym szybszy spadek o pierwszy stopień)
    - powierzchni ścian zewnętrznych i ich izolacyjności
    - od akumulacyjności ścian wewnętrznych, stropu mebli wylewek itd.

    Dla przykładu u mnie przy takiej pogodzie jak obecnie 0-5 stopni przez 12
    godzin wychładza się mniej więcej o 2 stopnie z 21 do 19.

    Pozdrawiam
    Ergie