  • Data: 2013-07-11 10:48:41
    Temat: Re: Może jednak k...@g...com ma rację? :-))
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-11 10:14, wolim pisze:
    > He he he. Nie ma, kurwa, raju na tym padole :)
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    ;)
    zależy co kto lubi i co wybierze... mi gmina pozwoliła drzewa pod domem
    wyciąć (ale ogrzewam gazem więc do ogrzewania średnio się nadadzą, po
    protu zasłaniały słońce). Roboty przy domu zawsze jest dużo, ale
    niektórzy to lubią ;) - zamontować sobie klimę, położyć kafelki, pokleić
    ściany - dla mnie to przyjemność :) poza tym znalazło się miejsce na
    postawienie basenu pod domem w którym bawimy się dużo lepiej niż w aqua
    parku, auta na noc zamykać nie muszę (choć zamykam), miejsca
    parkingowego nie szukam, mam gdzie składować swoje manele...
    Samego mieszkania w domku mam niecałe 110m2 i jest to IMO idealna
    powierzchnia dla rodziny 2+2 - jak bym miał budować dom to byłby
    podobnej powierzchni (powiększony o część magazynową, bo teraz mam
    jeszcze magazynek ok 50m2 w oddzielnym budynku, którego w ogóle nie
    ogrzewam)
    Pod samym lasem nie mieszkam, ale na uboczu miasteczka, do autostrady
    blisko więc w większym mieście jestem w 10 minut, małe sklepiki na
    pieszo, do stonki warto podjechać autem, za 6zł Tesco przywiezie co chcę
    pod sam dom (z wniesieniem)

    --
    pozdrawiam
    Lukasz