  • Data: 2013-02-01 14:14:00
    Temat: Re: Może kogoś zainteresuje.
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Będzie na zbyciu parę sztuk wideoserwerów jedno, dwu i czterokanałowych.
    > Transmisja obrazu, dzwięku dwukierunkowo, załączanie zdalne przekaźnika,
    > wejścia alarmowe, sterowanie kamerami obrotowymi, powiadomienia przez
    > internet. Są wersje z ethernet oraz ethernet+WiFi
    > Leżaki magazynowe lub urządzenie pokazowe ale bez gwarancji.
    > Wstępna cena to 150zł sztuka bez względu na model + koszt wysyłki.
    > Jeśli kogos temat interesuje to pisać na b...@t...pl

    Tzn. to sa rejestratory video czy serwery video ? Mozna tym nagrywac kamery
    IP?:) Chyba nie ?:) Nie zrozumialem. Napisz cos wiecej :)
    pozdr.
    -----

    to ja się podczepie:)
    , mam fajne 4 kamery IP 2.0Mpix na zbyciu
    2way audio jak by kogos interesowało :) nawet jako domofon mogą pracowac,
    kabelek z mifrofony mozna przedlużc w inne miejsce, przez androida obsługa
    z telefonu mozna mowic do kamery, heh zona kazala mi to wywalic z domu bo
    powiedziala ze jak w bigbrotherze sie poczuła :), z poziomu telefon mozna
    odczytywac nagrania z karty sdhc micro do 32GB działa z mozilla ie opera i
    wieloma innymi przeglądarkami, detekcja ruchu itp, wszstyko co potrzebne

    bez ir, wewnętrzne slot na SD zasilane POE
    tu jakosc obrazu z tej kamery http://www.youtube.com/watch?v=nqf7mblWrXU
    chętnie pozbędę się tez swoich 8 sztuk :) analogowych 600linii z ir
    zewnetrznch :)

    ta ip kamera moze strumieniowac obraz na www przez prot rtsp, kompatybilna z
    onvif nie jest to jakas byle kamerka z allegro

    tu specyfikacja
    http://www.hikvision.com/en/Products_show.asp?id=410
    przy słabym świetle przełacza się na B/W aby była lepsza ostrość obrazu

    pozdrowionka