  • Data: 2009-07-28 12:49:10
    Temat: Re: Mrówki w trawie
    Od: SDC <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Aaron pisze:
    > "SDC" wrote...

    > Boraks działa wolno, czas liczona raczej tygodniami niż dniami, ale
    > oczywiście dużo zależy od fartu po prostu :)
    > W pomieszczeniach nie ma lepszego sposobu, u mnie w ogrodzie po
    > pierwszych próbach zrezygnowałem bo to walka z wiatrakami - gdybym
    > miał mrowiska to owszem boraks z cukrem i naprzód, ale u mnie mrówy są
    > sprytne i są WSZĘDZIE w ogrodzie, mój ogród to jedno wielkie mrowisko
    > którego nie zasypię całego boraksem z cukrem! Mam u siebie wszystkie
    > możliwe rodzaje mrów od malutkich czarnych do wielkich czerwonych i
> [...]

    Muszę Wam napisać iż pozbyłem się mrówek. Przyczyną może być także
    pogoda, która ostatnimi czasy jest bardzo deszczowa. jednak wysypałem
    boraks z cukrem pudrem. Po dwóch dniach obserwacji dużo białego proszku
    zniknęło z trawnika a także z betonu. Na trzeci dzień przyszedł deszcz i
    niestety spłukał. Od tego czasu może były kilka dni słonecznych.
    poczekam na słoneczne dni i będę obserwować.
    pozdrawiam i dziękuję za pomoc