  • Data: 2009-01-06 11:32:57
    Temat: Re: Mróza konstrukcja dachu
    Od: Sen <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lleeoo wrote:
    > No i tak jest najrozsądniej

    Tak, pitu pitu, deszcz spadnie i impregnat sie zmyje.
    Kolatek przyleci i sie wkreci, bo malowanie/moczenie to sobie mozna..

    Zbyt duzym uogolnieniem jest zakladanie, ze impregnuje sie drewno
    odpadowe, moze jak ktos szuka najtanszego tartaku to tak jest.

    Ja mam drewno impregnowane cisnieniowo, akurat z jednego z wiekszych
    tartakow w polsce, robia z tego drewna meble ogrodowe, domki i tak
    dalej. I takie rozwiazanie polecam.
    S.