    From: lleeoo <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mróza konstrukcja dachu
    Date: Fri, 09 Jan 2009 10:23:09 +0100

    Sen pisze:
    > Kilka takich faktow:
    > - uzywane kiedys drewno nie bylo pozbawiane zywicy, dzieki czemu jego
    > trwalosc byla o niebo wieksza. Teraz przed wycinka zawsze sciaga sie
    > zywice.
    > - impragnacja i impregnaty. Nie wiem jak gdzie indziej, ale wiem jak w
    > tartaku z ktorego drewno bralem. Tak mam atest srodka ktorym
    > impregnowano drewno. I nie wierze w teorie spiskowe, ze tartak do
    > impregnacji uzywa super-rakotworczych preparatow. Bo duzym firmom sie to
    > po prostu juz nie oplaca. Zreszta, w poprawnie wykonanym poddaszu,
> [...]

    Skuteczny marketing polega na wykreowaniu potrzeb konsumentów a więc
    ściany masz co najmniej z porothermu, mimo braku piwnicy ściany
    fundamentu zailozowane przeciw wilgociowo minimum dwukrotnie z każdej
    strony, więźba dachowa zaimpregnowana ciśnieniowo a na dachu dachówka
    tylko i wyłącznie ceramiczna. A swoją drogą wytłumacz mi jak "ściąga się
    żywicę" z drzewa, sam mam las i ścinałem drzewa wielokrotnie i w życiu o
    takich cudach nie słyszałem.