    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mrugajace swiatlo w domu
    Date: Fri, 17 Jun 2011 10:28:42 +0200

    Dnia 17-06-2011 o 07:20:24 robercik-us <r...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Witajcie...
    >
    > Mam pytanie do znawców niuansów prawno-technicznych w zakładach
    > energetycznych.
    >
    > Otóż w moim domu - nowym :-) - zauważam problem, który trwa odkąd
    > założyli mi na działce prąd - w lokum zastępczym, gdzie pomieszkiwałem
    > na czas budowy też tak było, a teraz w domu nie znikło.

    To ja może odpowiem inaczej. Miałem taki sam objaw w mieszkaniu.. żarówki
    migały w irytujący sposób, szczególnie przy obciążonej sieci. Reszta
    sprzętu wydawała się pracować poprawnie. Miernik nie pokazywał nic
    niepokojącego. Przyszedł elektryk, powiedział że korek gorący czyli "żle
    styka", zrobił bypass przypalonego kabla oddzielnym kablem, wypił 2 Żywce,
    ponarzekał, że wszyscy bogaci to złodzieje i poszedł.

    Oczywiście nic to nie pomogło.

    Nie będę się wdawał w szczegóły. Powiem tylko, że wreszcie sam się za to
    wziąłem a winnym okazało się gniazdo bezpiecznika. A dokładniej taka
    mosiężna śrubeczka tudzież gwintowany stycznik, który miał duże luzy, był
    bardzo brudny i mocno nadpalony. Wyczyściłem, skręciłem i działa do dziś.
    Spociłem się przy tej robocie bo jeszcze nie wiedzialem gdzie w piwnicy
    wyłączyć prąd i wszystko robiłem pod napięciem.

    Sprawdź więc dobrze czy nie ma gdzieś złego styku.. zacznij od swojej
    tablicy rozdzielczej.

    --
    PZDR
    Shaman