    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: My tu gadu gadu 2
    Date: Sun, 25 Oct 2020 18:06:47 +0100

    Pan Kadar Oszmiański napisał:

    > Chyba już nie mam siły na nowe wyzwania. Chcę tylko przetrwać.

    Ale to jest dla przetrwania! Kiedyś, gdy na jednej grupie pojawiało się
    kilkaset nowych wiadomości dziennie, nie dało się przetrwać bez killfajla.
    Dzisaij niby można, ale po co? Usenet jest medium pluralistycznym, miejsca
    starczy dla każdego. Są tacy, którym zdaje się on wymarzonym terenem do
    gryzienia się po łydkach -- i bardzo dobrze, niech to robią, ale w swoim
    gronie, mnie nic do tego. Oni też przecież mogą sobie odfiltrować tych,
    co nie mają na takie rzeczy ochoty. Bez killfile łatwo dojść do wniosku,
    że tu wszyscy są po#$%@#bani, więc trzeba stąd uciekać. A to przeciez
    nieprawda, bo nie wszyscy, tylko znaczna część.

    --
    Jarek