  • Data: 2015-07-27 13:11:45
    Temat: Re: Myjka do okien
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-07-27 12:30, Borys Pogoreło wrote:

    > Gdyby ten znajomy z fixami i roletami mieszkał bliżej, to bym pojechał i
    > zrobił wam zdjęcie tych mielonych much :) Mi ten widok wystarczył, by się
    > wyleczyć z takiego połączenia.

    W poprzednim domu, w którym mieszkałem z 8 lat, miałem jasne rolety (na
    fixie także w jednym miejscu) a much ani innego robactwa przyciętego
    przez rolety praktycznie nie miałem a mieszkałem wtedy w zasadzie w
    lesie. Praktycznie, bo coś tam się jednak zdażało.
    Rolety założyłem wtedy m.in. dlatego, że z tego lasu latem do domu co i
    rusz wlatywały mi jakieś robaczki/żuczki przez uchylone okna -
    wentylacji mech. wtedy nie miałem.

    Widzę, że ogólnie ważny jest teren w którym się mieszka.
    Mam rodzinkę mieszkającą z daleka od zalesień a jednak u nich zawsze
    jest masa much atakujących zewsząd... bąki jakieś... Teren wokół
    praktycznie wykarczowany i same nowe domy jak okiem sięgnąć.
    Skąd się biorą, nie wiem.
    Z tym, że rolet nie mają ;-)

    --
    Pozdr.