    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Date: Mon, 15 Apr 2013 16:10:45 +0200

    news:9f4ea57e-b281-40f4-a1a8-

    >Czy akcesoria typu t-racer, patio claner spełniaja swoja rolę(mycie kostki,
    >tarasu itp) czy jednak nie warto za nie przsepłacać?
    >Budowa tego prosta jak budowa cepa a ok 200zł kosztuja.
    >Warto?

    Kris, ja Ci powiem przyjacielska i niepopularna prawde, bo i tak zaraz mnie
    tu zjedza uzytkownicy super, ale to super myjek z marketu.
    Generalnie do mycia bezdotykowego samochodu to nie znajdziesz myjki ponizej
    tysiaca zyli. Myjka K 5.55 jest dobra myjka i jak na moj gust to jest model
    od jakiego wogole powinienes zaczac rozwazania. Co jest wazne? Na pudelku
    jak to na pudelku, najwazniejszy parametr to cisnienie, jak ilosc milionow w
    matrycy aparatow fotograficznych - w pewnych wartosciach niemal zupelnie
    pomijalne. Cisnienie owszem jest wazne, ale tak samo wazna jest wydajnosc -
    ilosc wody w czasie. Cisnienie moze byc duze, a strumien bedzie srednicy
    lebka od szpilki, no i pytanie, czy tym da sie umyc skutecznie samochod bez
    pozostawiania smug? Wydajnosc to szeroki strumien o cisnieniu takim samym w
    calej jego szerokosci i tym da sie umyc samochod nie tylko z blota. Niestety
    parametry z pudelka tanich myjek jakos nie chca pokrywac sie z
    rzeczywistoscia. Osobiscie odradzam do celow jakie przedstawiles kupno
    taniej myjki. Prawda jest przykra niestety - dobry sprzet kosztuje. Nawet
    myjka jaka podaje Adam to nie to samo co myjka tej samej firmy o tych samych
    parametrach z profesjonalnej serii HD. Lance, dysze, weze to zupelnie co
    innego, a wszelkiego rodzaju dodatki jak t-racery o ile nie zalezy komus na
    ograniczeniu chlapania to dodatki do amatorskiego sprzetu, bo dobra myjka
    zrobi to samo dwa razy szybciej najzwyklejsza lanca. Watpie tez zebys
    potrzebowal rury do czyszczenia rury kanalizacyjnej. Podstawa to lanca z
    szerokim strumieniem i ew. dysza rotacyjna do myciakostki, zabrudzonej
    posadzki itp. Cienki strumien poza zabawa pisania na drewnianym plocie i
    "krojeniem" ziemi w praktyce przydaje sie bardzo rzadko.

    Pozdro.. TK