  • Data: 2013-05-11 20:56:58
    Temat: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 11 maja 2013 10:23:48 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > U?ytkownik "Kris" <k...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Lancuch bardzo chwalony.
    Dzięki za opinie.
    Spóźniioną niestety bo wczoraj zamówiłem;)

    > Ja go nigdy nie uzywalem

    Zakłądam że do otrzenia równiez dio Ciebie nie trafiją więc dla mnie to pozytywna
    wiadomość;)
    >ile normalny lancuch po spotkaniu z gwozdziem nadaje
    >
    > sie zwykle do ostrzenia, tak tu nie ma co ostrzyc.

    Ogniwo ok 2zł kosztuje więc wuymieniamy jakby co;)
    > Jezeli tniesz drewno z
    >
    > powiedzmy lasu na opal to warto.

    Ot to.
    Ten rok będzie inny jak inne.
    Zawsze drewno miałem z różnych żródeł i w różnym terminie a teraz mam zamówione
    jednorazowo 0m2 tzw papierówki liściastej którą przywiozą mi jednego dnia więc kilka
    dni ostrego piłowania będzie;)
    Tak na marginesie- w zeszłym roku bez znajomości trudno było od leśniczego drewno
    kupić a w tym roku u nas każdy prawie leśniczy sprzedaje bez łaski a i oficjalne
    ceny niższe;)