    Date: Tue, 30 Sep 2014 16:39:15 +0200
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Myszy
    <1...@g...com>
    <5429a242$0$12631$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5429c0f9$0$12638$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <542a425d$0$12631$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>

    W dniu 2014-09-30 08:50, WS pisze:

    > Znajoma rozwiazala podobny problem w ~2 dni kupujac obroze elektryczna (wczesniej
    sprawdzila na sobie, czy psu nie zaszkodzi ;) )

    > cos takiego: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=qd&strin
    g=obroza+antyszczekowa&bmatch=s0-o-0904

    > idea prosta: pies zaszczeka - toto piszczy, zaszczeka drugi raz - piszczy 2x, za
    kolejnym razem pyk go pradem...

    > WS

    Myślę, że to nie jest dobry pomysł na psa. Pies z natury ma bronić
    swojego terytorium i swojego stada, dlatego nie można powstrzymywać jego
    szczekania, kiedy na posesję wchodzi niechciany gość czy wręcz nawet intruz.
    Może jest to dobre dla typowego kanapowca blokowego, którego jedynym
    zadaniem jest być i zachwycać swojego pana i nie reagować na to co się
    dzieje za drzwiami, ale dla typowego podwórkowca, który ma być bardzo
    czujnym alarmem, raczej zły pomysł.