    Date: Tue, 30 Sep 2014 16:59:55 +0200
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Myszy
    <1...@g...com>
    <5429a242$0$12631$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5429c0f9$0$12638$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <542a425d$0$12631$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0e9s5$l5b$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2014-09-30 15:06, Maniek4 pisze:

    > A ze tak powiem, takich sasiadow to sieja, czy sami sie rodza?
    > Pochowalem juz kilka psow z ktorymi bylem bardzo zzyty. Teraz tez mam
    > psa, moze bardziej moje dzieci i powiem Ci, ze jak sie chce zeby pies
    > nie zachowywal sie jak debil to mozna to zmienic szybko i latwo.
    > Niestety wymaga to nieco wiekszego IQ od zwierzecia.
    >
    > Pozdro.. TK

    To to ja dobrze wiem.
    Niejednego w życiu miałem psa czy kota.
    Tyle, że psa przyprowadzonego ze schroniska trudno jest przestawić
    zwłaszcza, kiedy ten pies pozostaje sam przez większość dnia, bo
    właściciele pracują od rana do późnego popołudnia czy wieczora.
    Druga sprawa to trzeba by było nauczyć właścicieli jak działa psychika
    psa i jak nią sterować, a to już jest trudniejsze zadanie, żeby
    właściciel zaczął myśleć jak pies i wiedział, że musi sobie wywalczyć
    uległość psa oraz jak to zrobić. Niestety tresurę psów zaczyna się od
    tresury właścicieli, a z tym czasami jest problem, bo człowiek myśli
    całkiem inaczej niż pis.