    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Myszy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <5429c0f9$0$12638$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <542a425d$0$12631$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <15ewz88d1v4k4$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <as5bvuhyup5p$.dlg@myjk.org>
    <4...@g...com>
    <kt7f7znuzm1h$.dlg@myjk.org>
    <8...@g...com>
    Date: Tue, 30 Sep 2014 17:54:08 +0200

    Tue, 30 Sep 2014 05:36:59 -0700 (PDT), Adam

    > W takim razie ten ktos nie powinien miec w ogole psa tylko zainstalowac sobie
    > system alarmowy, bo rozumiem ze taka funkcje pelni ten pies.

    Znowu przenosisz swoje wyobrażenia na innych.

    Nie, nie musi pełnić roli systemu alarmowego, by mógł sobie swobodnie
    biegać po posesji. Pies wywodzi się od wilka i jego naturalnym środowiskiem
    jest przestrzeń, a nie zamknięty dom. Ja się dziwie ludziom, że duże psy
    zamykają w domach (o blokach nie pomnę) -- to jest dopiero barbarzyństwo, a
    nie obroża która ma nauczyć psa wymaganego zachowania.

    > Dostaje miche zarla i picia i to wszystko - nikt sie nim nie zajmuje?

    Właśnie chce się zając, a ty twierdzisz że to znęcanie się -- bo sam
    kotłujesz psa do domu, separujesz go ścianami od zewnątrz, a jak da głos,
    to momentalnie go strofujesz i jesteś cwaniak.

    > Pies powinien byc ukladany od malego

    Nie wszystkie psy posiada się od małego!

    > - nie ma zadnego znaczenia czy mieszka na zewnatrz,
    > czy w domu - ukladasz go poswiecajac mu 1-2-3h
    > dziennie czasu na nauke.

    Tak, tak. Zostaw swojego psa na noce na dworzu, to porozmawiamy -- bo póki
    co jak zwykle pieprzysz na podstawie swoich miłych, lecz mocno
    ograniczonych, doświadczeń.

    > MUSI byc jakis powod, ze ujada. Moze widzi harcujace myszy? No to trzeba te
    > 1-3h poswiecic na nauke, ze przy harcujacych myszach ma np. sie klasc i
    > nie szczekac. Psa da sie nauczyc WSZYSTKIEGO, tylko trzeba wiedziec jak
    > (o to zadba szkoleniowiec) i miec kiedy.

    Śmigaj o 3 w nocy go uczyć przez 3h i tak z 3-4 dniowymi przerwami przez 24
    dni z rzędu. Po-wo-dze-nia. Kupisz szybciej tę obrożę niż zdążyłeś tutaj
    wyklepać coś o znęcaniu się nad zwierzętami, hipokryto.

    > To bez znaczenia.

    Ma zajebiste znaczenie. Pojmiesz to, jak dasz swojemu psu nocną swobodę. W
    końcu zamkniesz go spowrotem w czterech ścianach, bo polegniesz przy
    "wychowaniu".

    > Szkolony byl na placu treningowym i w ogrodku.

    Buahaha!

    > Jakos nigdy nie musialem go walic kijem albo zakladac obroze bo nie ujadal
    > w domu.

    No właśnie, w domu.

    > Pies zmeczony to pies spokojny. I chodzi oczywiscie o zmeczenie psychiczne -
    > nie wystarczy ze biega po ogrodku bez sensu - to go tylko frustruje.

    Powiedz to mojemu szwagrowi co codziennie po 2h ZAPIERDALAŁ (inaczej się
    tego nazwać nie da) z psem żeby go zmęczyć fizycznie i psychicznie -- a
    pies i tak robił nocne eskapady. I tle to właśnie wynika z twoich mądrości,
    pierdolisz aby pierdolić. Jak zwykle.

    --
    Pozdor
    Myjk