    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Myszy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <m0ecdd$nrt$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <2...@g...com>
    <x...@m...org> <m0f5sa$j3f$1@node2.news.atman.pl>
    <q...@m...org> <m0gcv9$o8f$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <m0gnpl$4em$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <m0gukk$blk$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Wed, 1 Oct 2014 17:25:12 +0200

    Wed, 01 Oct 2014 15:12:59 +0200, Maniek4

    > Inne metody to szczelne ogrodzenie, a nie pastuch zamiast ogrodzenia,

    Standardowo już, ja o rybce, ty o pipce. Pisałem i pytałem o UJADANIE.
    Jesteś w ogóle w stanie rzeczowo odpowiedzieć, czy będziesz jedynie dalej
    przytruwać? Jak, bez zamykania psa w domu, w budzie, garażu (to pomysły
    Adasia), chcesz wyeliminować ujadanie psa podwórkowego?

    > co Ty proponujesz droga analogii w sprawie wycia noca.

    Drogą analogi to wykazuję, że nie jesteś w stanie reagować na niewłaściwe
    zachowanie i nie jesteś w stanie go wyeliminować, jeśli to zachowanie nie
    występuje w twojej obecności. Wszelkie inne działania typu szczelny płot
    czy zamykanie psa w domu są tylko przykrywaniem nadal istniejącego problemu
    -- a ty się tym chwalisz a nawet chełpisz.

    > No i starczy.
    > Generalnie dalej mnie nie interesuje. Szkoda mi czasu
    > na jakies pierdy z przerosnietym ego zadufanum dzwonem.

    Mnie też generalnie mało interesuje twoje słodkie pierdzenie, ale ponieważ
    zacząłeś i kontynuowałeś "dyskusję", to miej jaja żeby skończyć -- podaj
    argumenty, albo się zwyczajnie zamknij. Póki co z dyskusji z tobą NIC się
    wynieść nie da poza tym że zdążyłeś ze mnie zrobić oprawcę znęcającego się
    nad zwierzętami (choć nigdy takiej obroży nie stosowałem), a z siebie
    jednocześnie zrobić niezwykle czułego, wręcz świętego człowieka. Tylko ci
    aureoli jeszcze brakuje. Hipokryto.

    --
    Pozdor
    Myjk