  • Data: 2014-12-13 13:45:13
    Temat: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 13 Dec 2014 12:28:03 +0100, Maniek4

    > Skoro nie pisal to po co szczekasz?

    Przecież pisał. Ślepy jesteś?

    > Nie wiem co tam w swojej paranoi widziales,
    > ale nastepnym razem czytaj ze zrozumieniem.

    Napisał magister maniek, co nawet przeczytac nie potrafi, o zrozumieniu nie
    wspominając.

    > Zdecyduj sie. Netykieta czy entegi? Albo choc raz w zyciu przeczytaj
    > netykiete, a nie znow uzywasz pojec ktorych nie znasz.

    > No dobra. Mozesz sobie nie darowac rowniez nastepnym razem. :-DD

    W końcu zaczyansz łapać - lepiej późno niż wcale.

    > A w zyciu. Nigdy nic takiego nie pisalem :-)

    Tak samo jak nie pisałeś, że góst mi odpisywał.

    > No to luzik. Skoro chcesz mnie czytac to jest mi tylko milo.
    > Nie rozumie w takim razie po co ten caly cyrk, ze cos pisze.
    > Czytaj tam sobie w spokoju dalej. W razie czego pytaj.

    Nie muszę pytać, wolę stwierdzić fakt

    > Ciesze sie zatem, ze chcesz czytac moje watki i je komentowac.

    Spoko, trolle zazwyczaj mają ubaw jak flejma wywołają.
    Ciesz się zatem, trollu.

    > W kazdym razie licze na dalsza Twoja lekture
    > i czynny udzial w nadchodzacych dyskusjach.

    Piąteczka!

    --
    Pozdor
    Myjk