    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG Do Adama Sz.
    Date: Fri, 22 Jan 2016 20:42:52 +0100

    W dniu 2016-01-22 o 16:23, Maniek4 pisze:
    dzieki, dzieki.
    > Do Bialki to mi sie nie bardzo chce. Zakopianka zawalona. Ale dzieki za
    > Palenice. To w sumie rzut beretem od Wisly. No i zmartwiles mnie
    > korkami.
    Korki tam są okropne.

    Moze lepiej pojechac przez Szczyrk? Wybieram sie tam w
    > pierwszej polowie lutego.
    Lepiej popatrz na mapę :) powiem delikatnie, aby dojechać przez Szczyrk
    do Palenicy musisz przejechać przez całą Wisłę :) już nie mówiąc o
    przejechaniu przez Biały Krzyż. A to wąska i kręta droga.
    Adam ci dobrze radzi, jedziesz "S1" na Katowice, potem kierujesz się na
    Wisłę, masz aż do Ustronia cały czas dwupasmówkę, potem parę km zwykłej
    drogi i Palenica która jest na granicy Wisły i Ustronia.

    --
    Pozdr

    Janusz_K