  • 1. Data: 2016-01-22 11:57:09
    Temat: NTG Do Adama Sz.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Jako zes z okolicy - jezdziles na stoku Cienkow w Malince? Warto, czy
    moze lepiej cos w Szczyrku? Preferowane raczej latwiejsze trasy.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2016-01-22 13:53:19
    Temat: Re: NTG Do Adama Sz.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 11:57:09 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Jako zes z okolicy - jezdziles na stoku Cienkow w Malince? Warto, czy
    > moze lepiej cos w Szczyrku? Preferowane raczej latwiejsze trasy.

    Jezdzilem - wszystkie stoki chyba objezdzilem w okolicy ale mam zerowa pamiec
    do nich - nie mam zielonego pojecia jak jest na cienkowie chociaz bylem tam
    z 10 razy :))

    Ale nie mow, ze sie tu wybierasz do nas pojezdzic na nartach? Jezeli tak to
    odrazu mowie odpusc sobie i jedz do Bialki Tatrzanskiej np., 100 x lepsze
    warunki. Albo chociaz na Slowacje na Velka Race (ze 100km dalej od Wisly).
    Ustron, Szczyrk (chociaz ostatnio modernizowali ostro) i Wisla sa cienkie
    do jezdzenia. Slabo przygotowane trasy, same muldy, pelno ludzi, korki.
    Nic ciekawego :-)

    Ja jezdze do Ustronia na Palenice - taki maly niepozorny wyciag ale tam mi
    sie zjezdza najlepiej. I jest najblizej na wylocie Wislanki wiec nie stoisz
    godzine 10km w korku od Wisly ;) Zawsze tam sobie najlepiej pojezdze. Jest
    tylko jedna kanapa (chyba 3 albo 4 osobowa) i jedna sensowna trasa ale
    jest calkiem spoko :-) Bede tam w najblizsza niedziele :) A na poczatku
    marca mam juz zaklepany weekend w bialce - tam to mozna juz sobie poszalec!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-01-22 16:23:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 13:53, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > marca mam juz zaklepany weekend w bialce - tam to mozna juz sobie poszalec!

    No dzieki, dzieki.
    Do Bialki to mi sie nie bardzo chce. Zakopianka zawalona. Ale dzieki za
    Palenice. To w sumie rzut beretem od Wisly. No i zmartwiles mnie
    korkami. Moze lepiej pojechac przez Szczyrk? Wybieram sie tam w
    pierwszej polowie lutego.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2016-01-22 19:19:10
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    Tzn. skad bedziesz przyjezdzal i dokad wracal dokladnie?

  • 5. Data: 2016-01-22 20:42:52
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-01-22 o 16:23, Maniek4 pisze:
    dzieki, dzieki.
    > Do Bialki to mi sie nie bardzo chce. Zakopianka zawalona. Ale dzieki za
    > Palenice. To w sumie rzut beretem od Wisly. No i zmartwiles mnie
    > korkami.
    Korki tam są okropne.

    Moze lepiej pojechac przez Szczyrk? Wybieram sie tam w
    > pierwszej polowie lutego.
    Lepiej popatrz na mapę :) powiem delikatnie, aby dojechać przez Szczyrk
    do Palenicy musisz przejechać przez całą Wisłę :) już nie mówiąc o
    przejechaniu przez Biały Krzyż. A to wąska i kręta droga.
    Adam ci dobrze radzi, jedziesz "S1" na Katowice, potem kierujesz się na
    Wisłę, masz aż do Ustronia cały czas dwupasmówkę, potem parę km zwykłej
    drogi i Palenica która jest na granicy Wisły i Ustronia.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 6. Data: 2016-01-22 22:14:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Jako zes z okolicy - jezdziles na stoku Cienkow w Malince? Warto, czy
    > moze lepiej cos w Szczyrku? Preferowane raczej latwiejsze trasy.

    jak łatwiejsze to spokojnie możesz.
    Stoczek nadaje sie nawet dla zupełnie początkujących

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2016-01-22 22:17:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 19:19, Adam Sz. pisze:
    > Tzn. skad bedziesz przyjezdzal i dokad wracal dokladnie?

    Jade z Katowic w dol. Moge obok Janusza tj. Bielsko Biala, albo przez
    Ustron.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2016-01-22 22:19:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 22:14, masti pisze:

    > jak łatwiejsze to spokojnie możesz.
    > Stoczek nadaje sie nawet dla zupełnie początkujących

    Dzieki Masti. Jade z dzieciakami. Sam tez weteranem nie jestem, jak to
    czlowiek z nizin. :-)

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2016-01-22 22:33:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 22:19:03 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Dzieki Masti. Jade z dzieciakami. Sam tez weteranem nie jestem, jak to
    > czlowiek z nizin. :-)

    Jak chcesz na naprawde lagodny stok z dzieciakami to jedz na Klepki w Wisle
    ale to jest kurde sam koniec Wisly (najgorzej dojechac i wrocic).
    Jak dzieciaki juz jezdza w miare to Palenica w Ustroniu bedzie spoko - nie
    wiem czemu ale mi tam sie podoba najbardziej, choc to taki najmniej
    "modny" osrodek, nawet trudno to nazwac osrodkiem - ot wyciag, jakis sklep
    na dole, ponoc jest jakas wypozyczalnia obok ale nie widzialem nigdy jej :-)

    Tylko jak tam juz pojedziesz to sie nie pomyl bo sa dwie palenice jedna za
    druga - najpierw jest chyba mala, potem wieksza - ja jezdze na tej
    drugiej (polozona jest kawalek wyzej od pierwszej). Malutki parking wiec
    mozna przeoczyc ;)

    Jak bedziesz jechal w weekend i masz zamiar wracac popoludniu to jadac
    do Wisly - 1h w korku na pewno postoisz. A z Palenicy moze pare minut max :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2016-01-22 23:00:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 22:33, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > do Wisly - 1h w korku na pewno postoisz. A z Palenicy moze pare minut max :)

    Jade do Czarnej, stad ten Cienkow. Latem tam chodzilem na piechote, ale
    zima nigdy nie bylem. Mozna na dobra sprawe wejsc na gore i zjechac do
    Malinki. Tylko trzeba jakos wrocic. Popatrze jeszcze te klepki.
    Dzieki za wskazowki.

    Pozdro.. TK