  • Data: 2014-10-06 14:48:36
    Temat: Re: NTG Drukarka - moze ktos wie jaki model
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 października 2014 14:34:58 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A co do czujnikow toneru, to prawde mowiac moze ich tam wcale nie byc,
    > byleby drukarka nie odmawiala posluszenstwa po wydrukowaniu tych ilus
    > stron. Kiedys tak bylo, ale firmy mniej widocznie zarabialy.

    No ja do dzisiaj drukuje po ~1000 stron A4 faktur miesiecznie na HP1020 (b/w) -
    chodzi chyba juz piaty rok, zuzylem niezliczona ilosc tonerow - wymieniam
    raz na 2-3 miesiace i nie wymienilbym jej na nic innego - regenerowany i
    napelniony toner kosztuje 10 pln i mimo takiego przebiegu drukuje jak nowa :-)

    A teraz co.. kupisz drukarke z zamontowanym czipem ktory po ilus stronach
    "uszkadza" drukarke. Eh co za czasy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.