  • Data: 2018-08-26 05:41:36
    Temat: Re: NTG Google maps po roku
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2018 o 21:51 collie <c...@v...pl> pisze:

    > Czyli nic nie czyta. Pojawiające się na ekranie znaki są wbudowane w
    > program.

    Czyta, ma dedykowaną kamerę do tej funkcji. Bardzo często są sytuacje, że
    na mapie jest limit 90km/h a przy drodze stoi znak ograniczenia do 40km/h
    (bo jest remont). Wtedy na konsoli i na nawigacji pojawia się znak
    odczytany z drogi.

    > Gdy jadę nocą, to słyszę: "Za 250 metrów ostro w lewo" i na ekranie
    > pojawia
    > się odpowiedni znak. Na podstawie tego sądzisz, że nawigacja czyta na
    > bieżąco
    > znaki drogowe stojące przy drodze?

    Nie wiem jakie masz auto i co tam u Ciebie się wyświetla - może zerknij do
    instrukcji?

    > Zdrowia życzę.

    Nawzajem.

    Pozdrawiam