  • Data: 2018-08-29 16:23:35
    Temat: Re: NTG Google maps po roku
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-29 o 15:51, Maniek4 pisze:

    > Powiedz, mi bo może coś przeoczyłem - czy widzisz na którymś
    > zrzucie niebieski trójkąt poza jezdnia S7?

    Nie jest ważne co widzisz teraz, ważne jest to, co było w momencie
    przeliczenia trasy.
    Ewidentnie GM dostała lokalizację bliższą drodze lokalnej i z niej
    policzyła trasę.
    Jako że prowadzi równolegle do S7 - to dopóki jechałeś równolegle do
    wyliczonej trasy - GM uznało że poruszasz się nadal drogą lokalną.
    A że chwilkę za wiaduktem zrobiłeś zrzut ekranu - to jeszcze GM nie
    zdążyła przeliczyć nowej trasy - i wygląda tak jak wygląda. Za chwilę
    miałbyś poprawną trasę.

    > Co uzasadnia prowadzenie nieistniejacymi zjazdami?

    Przecież prowadzi Cię drogą lokalną, co wyjeżdżasz z jakimiś zjazdami?

    > To nawigacja dla helikopterów jak nieistotne?

    'Bo gdyby w przyszłości był za rogiem zjazd, to by na niego zaprowadziła'

    A że S7 za chwilę się kończy i nie da się wjechać na S7, to prowadzi
    prosto DK7 do Radomia.

    --
    Pete