  • Data: 2018-08-28 22:23:27
    Temat: Re: NTG Google maps po roku
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 sierpnia 2018 21:19:49 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jedna i druga jest ciut do doopy, bo od Korbielowa lepiej pojechać
    > dołem jeziora orawskiego i wjechać do Polski w Chocholowie. Lub z
    > Ołomuńca do Żliny i dalej do jeziora.

    Bicz pliz - od praktycznie Brna walisz cały czas autostradami.
    Czeska jedynka (która prowadzi przez Ostravę) przechodzi w naszą A1,
    którą jedziesz prosto do Katowic, a tam zjeżdzasz na A4. Nie ma szybszej
    drogi od tej. Tam możesz jechać średnio powyżej 160km/h bez żadnego
    problemu. To akurat mój rejon :) Cisnąć się pipidówami przez Korbielów?
    Jak tam ostatni raz jechałem to droga była z płyt betonowych ;)

    > Druga sprawa to w czasie
    > siedmiu godzin warunki drogowe ulegają zmianie i ta najszybsza
    > przed wieczorem może już nią nie być. Za to do przejechania
    > pozostaje 93 km więcej by zaoszczędzić pierwotnie 19 minut. Jak
    > dla mnie mało to optymalne.

    Masz taką opcję jak "wyruszam o: ..." i możesz podać godzinę o której
    wyruszasz. W związku z czym - google z historycznych danych wie którędy
    o jakiej porze jest wolniej, szybciej, gdzie tworzą się korki etc i
    uwzględnia to w swoich algorytmach :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.