  • Data: 2018-08-29 21:42:25
    Temat: Re: NTG Google maps po roku
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 sierpnia 2018 20:52:38 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

    > No wiec tlumacze, ze nie wiadomo skad wziela sie sugestia zmiany
    > trasy.

    Wiadomo - na chwilę GM dostał koordynaty, że jedziesz bokiem i zmienił.

    > Trojkat nigdzie nie przeskakiwal.

    Zwróć uwagę co się dzieje jak GM traci na chwilę zasięg. Np. jak wjeżdżasz
    w tunel. Trójkąt jedzie "sam" bez informacji z GPSa (bo ten się w tunelu
    zatrzymuje). Tu była taka sama sytuacja - na chwilę dostał informację, że
    jest na bocznej trasie, zmienił trasę, potem dostał info że jednak jest
    na S7 ale jeszcze nie zmienił trasy a już trójkąt przeskoczył. To jest
    dokładnie zachowanie przy słabym GPSie.

    > Na zrzutach widzimy trojkat na
    > pasie S7, GM po chwili powinien przeliczyc trase dla jazdy S7, skoro
    > pozycje widzimy wlasciwie. A co jest na nastepnych zrzutach? Trojkat na
    > S7 i ciagle sugestie dojazdow do S7. Czy widzisz na ktoryms zrzucie
    > trojkat poza pasem S7?

    Jak pisałem wcześniej - nie patrz na trójkąt bo on zmienia położenie dopiero
    jak ma pewny zasięg GPS. Bez zasięgu lub jak jest słaby - potrafi sobie
    jechać sam, czasem przeskakiwać.

    > Tu pozwolilem sobie wyznaczyc czesc trasy ze zrzutow. Nie cala, ale ta,
    > ktora z pewnoscia da sie przeanalizowac:
    >
    > https://zapodaj.net/7b4bed0dd07a8.png.html
    >
    > 11,7km, 9 min jazdy i GM nie moze przeliczyc trasy dla S7, mimo, ze
    > prawidlowo okresla pozycje na pasie?

    Nie znam tej drogi i szczerze to nie wiem co mi pokazujesz, ja tam widzę
    wytyczoną trasę S7.

    > Jakim wiec cudem takich kwiatkow nie ma w o wiele ciasniejszych
    > miastach? Dlaczego prawidlowo okresla pas przed duzymi skrzyzowaniami w
    > ciasnych starowkach itp.?

    Nie odpowiedziałeś na pytanie - gdzie trzymasz telefon? Na pewno
    gdzieś na dole. Nie ma w ogóle o czym dyskutować - to słaby GPS i
    nic innego :)

    > Przypomnij sobie dyskusje sprzed roku, kiedy opisywalem dokladnie ten
    > sam odcinek "jechany" na dwoch telefonach, xperii z2 i Honor 8. Jest w
    > archiwum. Tydzien temu jechane na xzp i Honor 8. Trzy telefony
    > przeklamuja akurat ten kilkudziesiecio kilometrowy odcinek? Dwa tysie
    > kilometrow wczesniej nic, przed Radomiem kwiatki a za juz prawidlowo?
    > Troche dziwna ta usterka, nie uwazasz?

    Może jest tam jakaś jednostka wojskowa która zagłusza sygnały z GPS ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.