  • Data: 2017-08-01 00:14:33
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/31/2017 11:18 PM, maniek4 wrote:
    > Bez jaj. Ma ktos jeszcze wylaczona transmisje danych w telefonie?

    Tak. Lejki jeszcze nie są na tyle popularne, a przygłupy z mobile
    zamiast dać lejek to karają ludzi za używanie internetu poza pakietem.
    Nie dziw się więc. Sam zmuszony bylem używać drugiej karty jako lejka i
    robie to do dzisiaj. Pytałem kiedyś w okolicy znajomych - wielu używa
    gmaps, ale nie ma transmisji, ładuja mapy offline i jadą. Nie dziwota
    więc że ostrzeganie o korkach działa kiepsko jesli w ogóle.

    W mojej okolicy widać "korki" przed światłami, więc nie jest tak może
    bardzo źle.

    > To moze sa ogolnie pustaki, bo nawet z google maps mozna korzystac off
    > line.

    Oni nie mają smartfonów, nie mają nawigacji. Mają CB. Podobno wystarcza.
    Potem słysze jak jakiś bidok stoi na parkingu i pół godziny żebra o to
    żeby mu ktoś powiedział jak dojechac na ulicę xińską a kazde pytanie o
    nawigację kończy się rzucaniem kurwami lub jakąs zawczasu ustawiona
    wymówką z gatunku "zawsze się jebie". Widać to stan umysłu.