    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG O google maps tym razem
    Date: Tue, 1 Aug 2017 12:10:58 +0200

    > Tak. Lejki jeszcze nie są na tyle popularne, a przygłupy z mobile
    > zamiast dać lejek to karają ludzi za używanie internetu poza pakietem.
    > Nie dziw się więc. Sam zmuszony bylem używać drugiej karty jako lejka i
    > robie to do dzisiaj. Pytałem kiedyś w okolicy znajomych - wielu używa
    > gmaps, ale nie ma transmisji, ładuja mapy offline i jadą. Nie dziwota
    > więc że ostrzeganie o korkach działa kiepsko jesli w ogóle.

    Bez jaj, którzy to operatorzy niby nie mają lejków?? Niedawno zmieniałem
    telefon i operatora i praktycznie u wszystkich był pakiet, a po
    wykorzystaniu lejek.

    > Oni nie mają smartfonów, nie mają nawigacji. Mają CB. Podobno wystarcza.
    > Potem słysze jak jakiś bidok stoi na parkingu i pół godziny żebra o to
    > żeby mu ktoś powiedział jak dojechac na ulicę xińską a kazde pytanie o
    > nawigację kończy się rzucaniem kurwami lub jakąs zawczasu ustawiona
    > wymówką z gatunku "zawsze się jebie". Widać to stan umysłu.

    Też się zastanawiałem zawsze, po grzyba gość krzyżówkę blokuje i na CB
    dopytuje, jak pierwszy lepszy telefon by mu powiedział gdzie ma jechać...
    Jedyny problem jaki widzę, to w GM sobie nie ustawi, że jedzie dużym i
    żeby omijał drogi z zakazami dla ciężarówek czy np. takie, które kończą
    się przejazdem pod zbyt niskim wiaduktem. Tu faktycznie jest problem.
    Ale od tego są inne nawigacje. Już bardzo dawno temu Automapa
    umożliwiała zdefiniowanie sobie gabarytów i masy własnego auta i z
    uwzględnieniem tego nawigowała.

    Pzdr
    --
    /__/_* /