  • Data: 2017-09-05 11:14:50
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-04 o 16:01, maniek4 pisze:
> [...]
    -t3454189

    > Xperia Z2 zglaszala te same problemy. Niestety zostala rozdeptana, wiec
    > bedzie okazja niedlugo potestowac najnowszego Snapdragona.
    > Kzyho opisuje podobne problemy. Niech napisze z jakiego korzysta.

    Zainstaluj GPS test:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ch
    artcross.gpstest

    Odpal zakładkę 3D view.
    Po prawej masz okienko accuracy.
    U mnie na snapdragonie niezależnie od prędkości (do 100km/h) jest stale 3m.

    Na mediateku 5m miałem tylko na postoju. W miarę wzrostu prędkości,
    dokładność spadała do 30m.

    Podejrzewam, że GM szybciej reaguje na lokalizację poza trasą i
    przelicza powrót, natomiast AM i inne mogą mieć większą tolerancję na
    odchyłki od wyznaczonej trasy.

    Ja z tego powodu zamieniłem mediateka na snapa, bo tak mnie ta
    niedokładność wq.... że postanowiłem zmienić tel.

    > Moze byc. Kolejny minus.
    > Zobacz jak to wyglada na mapie googla. Niby wszystko normalnie. Dwie
    > jezdnie, zadnych robot drogowych a jakby jej nie bylo.

    Ale w którym miejscu?
    http://ssc.siskom.waw.pl/ pokazuje, że obwodnica Radomia będzie oddana
    za rok. Gdzie jest fuckup?

    --