  • Data: 2018-01-10 08:41:47
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 17:39:25 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > I ktoś tu ponoć miał być odporny na marketing :D

    Problem w tym że ja nawigacje sporadycznie używam
    Gogle maps kilkakrotnie chwaliłeś to kilkanaście razy użyłem
    Używałem w terenach które znam i prowadziło w wielu przypadkach beznadziejnie.
    Raz użyłem w terenie którego nie znałem- Niemcy, kierunek Lubeka i wyprowadziło mnie
    w pole. Dobrze że miałem wtedy pożyczoną od sąsiada jakąś tradycyjna nawigacje to
    odpaliłem i dojechałem tam gdzie miałem Ale to ze 2 lata temu wiec może coś się
    zmieniło od tego czasu.
    Gdybym tych terenów nie znał to może bym i pochwalił bo skąd miałbym wiedzieć ze
    można lepszą trasę znaleźć

    > Spidersweb napisze, że gówno ładnie pachnie, jak im za to zapłacisz :)
    Pewnie tak
    > Artykuł sponsorowany ;)

    Ale to ze gm nie ma ostrzegania o radarach i przekroczeniach prędkości to chyba fakt
    nie marketing
    Ale mniejsza o to- temat zapodałem bo na pl.misc.samochody co jakiś czas jest watek o
    GM vs inne nawigacje i jednak tego GM użytkownicy nie chwalą. za bardzo. A to raczej
    nie sponsorowane wypowiedzi
    Zasubskrybuj pl.misc.samochody sam poczytasz