  • Data: 2018-03-29 20:30:37
    Temat: Re: NTG Pogniewali sie na polityke czy jak?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2018 o 20:13 Maniek4 <S...@o...pl> pisze:

    > Wiele lat temu mówiło się, że chodzilo o odszkodowanie. Dowodów na
    > to, że zamachów nie było nie brakuje. Ale, czy prezentowane nam
    > dane faktycznie mogą być dowodami, czy tylko manipulacją, ja do
    > końca pewny nie jestem. Nigdy tak do końca nie zastanawiałem się
    > nad tym komu to tak naprawdę pasowało. Nie mniej pobieżne analizy
    > niektórych faktów, jak np. gdzie podziały się skrzydla samolotu
    > uderzającego w Pentagon, zmuszają do refleksji.
    > Coś na rzeczy jest. Na spotkaniach z prezydentem, niedługo po
    > zamachu, rodziny ofiar wykrzykiwaly różne rzeczy.

> [...]

    Ano właśnie, nikt poza zainteresowanymi nie wie jak było. Ale życie dawno
    nauczyło mnie jednego - nic w polityce nie jest czarno-białe. Zawsze jest
    od groma odcieni szarości i "opinie i analizy" podsuwane przez media
    trzeba oglądać z każdej strony pod wielką lupą.
    Nie ma "dobrych i złych" państw. Zawsze są interesy i strefy wpływu. Kto
    tego nie rozumie (jak polska "klasa rządząca") - zawsze będzie tylko
    popychadłem.

    TG