  • Data: 2018-03-29 23:29:19
    Temat: Re: NTG Pogniewali sie na polityke czy jak?
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    > A komu można wierzyć? - pamiętasz Sadama, wojnę w Iraku i powody ataku
    > "koalicji" na Irak? Zginęło mnóstwo cywilów (szacunki na poziomie
    > 0,5-0,7 mln) a "główny" powód ataku (broń chemiczna)został wymyślony
    > przez CIA (do czego się oficjalnie przyznał Tony Blair . Przy okazji USA
    > masowo testowała pociski uranowe od których w Iraku jest teraz epidemia
    > raka.

    Sprawa jest oczywista. Tylko w tej dyskusji chyba nie staramy sie dociec
    kto jest gorszy, tylko ew. kto otrul spiega?

> [...]
    > zagrożona utratą w tym okresie swoich baz nad Morzem Czarnym (sprawdź
    > ile tam baz mają amerykanie i jak daleko jest stamtąd do USA).
    > Została przyparta do muru i musiała bronić swoich interesów. Dokładnie
    > taką samą politykę prowadzi USA tyle tylko, że oni robią to na skalę
    > globalną - Rosja poza małymi wyjątkami trzyma się swojego podwórka.
    > Amerykanie za to, pojawienie się chińskiego okrętu na morzu
    > południowochińskim, lub rosyjskiego myśliwca nad Bałtykiem (w
    > przestrzeni międzynarodowej)  traktują jako "jawną prowokację" i robią

    Trudno sie z tym nie zgodzic. Powody dzialania Rosji z grubsza nawet
    jestem w stanie zrozumiec, tylko mi chodzilo jednak o cos innego. Krym
    jest przykladem jakby schematu dzialania Rosjan. Nie kto inny, tylko oni
    mowili, ze ich wojsk tam nie ma i nie bylo. W sprawie angielskiego
    szpiega to dowod na to, ze zajmujac Krym pletli trzy po trzy i robia to
    za kazdym razem, przez co w ogole nie sa wiarygodni. Moga sobie mowic co
    chca, czasem moze i prawde, tylko jak mozna w co kolwiek wierzyc?
    Piszesz, ze Blair sie przyznal. I dobrze. Kiedy przyznala sie Rosja?
    Mam takiego znajomego Rosjanina z okolic Syberii. Czlek mieszka w
    Polsce, wyglada jak Polak i mowi jak my. Gdyby nie to, ze zdarza mu sie
    przyznac do Rosyjskiego pochodzenia to wszyscy mieli by go za Polaka. W
    ojczyznie bywa czesto i z tego powodu chetnie z nim rozmawiam min. o
    stosunkach Polsko Rosyjskich. O Krymie mowi, ze kto wie, czy Ukraincy
    tak naprawde go nie sprzedali. Tak naprawde troche trudno sobie
    wyobrazic, ze jacys ludzie podnosza slabany i wchodza do jednostki
    wojskowej i rozbrajaja regularne wojsko, bez ani jednego strzalu.

    > Kolejna sprawa to Syria: - to USA poprzez swoją błędną politykę
    > stworzyła Państwo Islamskie i całe to "zamieszanie" jest w 100% ich
    > winą. W takiej wojnie każdy ma jakieś interesy - najpierw pojawiła się
    > tam Turcja, później wmieszała się Rosja. Teraz jest tam dodatkowo Iran,
    > Izrael i Chiny i żadnemu z tych państw nie spieszno do rozwiązania
    > konfliktu. Taka wojna napędza gospodarkę i pomaga w wyścigu zbrojeń
    > (poligon doświadczalny). Przyczyną tej wojny była "arabska wiosna"
    > inspirowana przez USA.

    I najgorsze jest to, ze nikt nie przjmuje sie mieszkancami. Sa tez
    glosy, ze to tylko dzieki wmieszaniu sie Rosji powstrzymano mordowanie
    Chrzescijan. Ale to juz inna sprawa.

    > Co do otrucia tego szpiega - jaki ma sens użycie do tego trucizny, którą
    > wszyscy na świecie znają jako produkt Rosji. Jakby chcieli go zabić to
    > by to zrobili w taki sposób, żeby nie było cienia podejrzenia co do
    > przyczyny samobójstwa. Po co używali by takiej substancji? Po co im taki
    > rozgłos i narażanie się na sankcje finansowe i dyplomatyczne? - przecież
    > to się kupy nie trzyma.

    Trzyma, trzyma. To celowe dzialanie wlasnie po to zeby wszyscy wiedzieli
    jak Rosja rozprawia sie ze szpiegami. Na zasadzie zabijemy szpiega na
    waszym terenie w taki sposob, ze bedziecie wiedziec kto i dlaczego.
    Ludzie z branzy zastanowia sie dwa razy zanim zrobia w przyszlosci cos
    podobnego i zaden kraj nie bedzie schronieniem. To tez przekaz dla
    panstw werbujacych szpiegow, ze z Rosja tak latwo sie nie pogrywa. Opini
    publicznej powie sie jakies bzdury a zainteresowani w przyszlosci
    zastanowia sie dwa razy. Dla mnie sprawa jest jasna. Putin buduje
    mocarstwo i pokazuje, ze z tym trzeba sie liczyc. Sankcje ma w dupie, bo
    to generalnie kraj samowystarczalny. Narod rosyjski do niewygod
    przyzwyczajony to i w imie patriotyzmu problemow robic nie beda. Nie
    robili jak im konkurentow wyborczych Putina marginalizowano to i nie
    beda robic problemow z jakichs sankcji. Wladza jak to u nas kiedys
    powiedziano sama sie wyzywi. Wanią z Irkucka przejmowac sie nikt nie bedzie.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.