    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG Pogniewali sie na polityke czy jak?
    <p9h7br$1jq$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <p9ib60$3gn$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <p9jlrc$e52$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Fri, 30 Mar 2018 21:39:01 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2018 o 23:29 maniek4 <r...@a...tyb> pisze:

    > Trudno sie z tym nie zgodzic. Powody dzialania Rosji z grubsza nawet
    > jestem w stanie zrozumiec, tylko mi chodzilo jednak o cos innego. Krym
    > jest przykladem jakby schematu dzialania Rosjan. Nie kto inny, tylko oni
    > mowili, ze ich wojsk tam nie ma i nie bylo. W sprawie angielskiego
    > szpiega to dowod na to, ze zajmujac Krym pletli trzy po trzy i robia to
    > za kazdym razem, przez co w ogole nie sa wiarygodni. Moga sobie mowic co
    > chca, czasem moze i prawde, tylko jak mozna w co kolwiek wierzyc?

    Masz rację, tyle tylko, że ja zakładam, że wszyscy kłamią - Polacy,
    Niemcy, Francuzi, Amerykanie i oczywiście Rosjanie. Pamiętasz
    podsłuchiwanie Niemców przez USA? - prywatny telefon Merkel był na
    podsłuchu CIA. Czym to się różni od kłamstw Rosji? - niczym. Czy
    Amerykanie są bardziej wiarygodni? - wg mnie wszyscy są na tym samym
    poziomie - poziomie ścieków. Taka jest międzynarodowa polityka.

    > Piszesz, ze Blair sie przyznal. I dobrze.Kiedy przyznala sie Rosja?

    Został przyparty do muru, to się wygadał, amator. Teraz na tapecie jest
    Sarkozy. Okazuje się, że jego serdeczny przyjaciel ("morderca",
    "dyktator", "ludobójca") Kadafi wyłożył sporą sumkę na kampanię
    Sarkoziego. Po ilu latach o tym się dowiadujemy? - jak to się ma do
    "koalicji" szerzącej demokrację w Libii? - to jest cały czas ten sam
    poziom szamba. Putin, Sarkozy, Bush, Blair, Merkel - to ta sama liga.

    > Trzyma, trzyma. To celowe dzialanie wlasnie po to zeby wszyscy wiedzieli
    > jak Rosja rozprawia sie ze szpiegami. Na zasadzie zabijemy szpiega na
    > waszym terenie w taki sposob, ze bedziecie wiedziec kto i dlaczego.

    Jak by go powiesili na krześle w motelu na jakimś zadupiu - wszyscy
    zainteresowani i tak by wiedzieli, że to robota ruskich. Rozpylanie broni
    chemicznej w centrum handlowym to działanie psychopatów lub idiotów. Co bo
    o ruskich nie mówić to jednak idiotami nie są. Wg mnie to się kupy nie
    trzyma.

    > Ludzie z branzy zastanowia sie dwa razy zanim zrobia w przyszlosci cos
    > podobnego i zaden kraj nie bedzie schronieniem.

    Ludzie z branży jak nikt inny już od czasów rzymskich wiedzą, że taka
    zdrada jest ryzykowana.

    TG