  • Data: 2016-06-15 19:03:15
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 czerwca 2016 16:46:52 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Moze i tak. Temat nowosci mnie nie specjalnie interesuje, bo jak cos
    > dobrego obejrze i rok po premierze to filmowi nic nie ubedzie. Nie mam

    No OK ale jak nowosci sa szybciej to znaczy, ze w ogole wszystko jest
    szybciej ;) To jest VOD, a nie zwykla telewizja wiec jak cos raz trafi
    to jest dostepne na dlugo do ogladania :)

    > cisnienia na nowosci i tym bardziej na seriale. Beautiful Mind z
    > przyjemnoscia ogladalem calkiem niedawno drugi raz. Aktorstwo nic nie
    > stracilo przez ten czas. Gladiator jak byl rewelacyjny to i taki zostal.
    > A w dzisiejszym gownie i tak trudno znalezc cos naprawde dobrego. Wiec
    > szczerze wole pozajmowac sie czyms dla przyjemnosci niz onanizowac sie
    > nowosciami, ktore bez laski obejrze sobie pozniej. A prawde mowiac w
    > ogole szkoda mi czasu na ogladanie. Z wiekiem bardziej pasuje mi
    > przezywanie emocji niz ogladanie ich przez szklo.

    A tu sie zgodze i dlatego TV nie ogladam prawie wcale. A jesli chodzi o
    przezywanie emocji to zapisalem sie na szkolenie motocyklowe na torze za
    tydzien w niedziele i mysle, ze mnie polykanie zakretow torowo ostro
    wciagnie :-)

    Kogutek - jedyne co w tej Lodzi bedziecie mieli niedlugo fajnego (a wlasciwie
    to w gdzies w okolicy Strykowa) to tor wyscigowy - otwarcie juz w lipcu takze
    bede tam na bank latal bo mam fajny dojazd ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.