  • Data: 2015-06-24 14:15:44
    Temat: Re: NTG - wiersz Milosza
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:e86aab2c-e7b2-40a7-af85-28eb635e6bc2@go
    oglegroups.com...

    > najlepiej to w roznych kategoriach :) Moze byc tak?
    > http://m.kwejk.pl/obrazek/2333355/porownanie-rzadow-
    po-i-pis-czarno-na-bialym.html

    Przeczytałem pierwsze zdanie o PO i już kłamstwo:
    - "stadion Legii" nie jest prywatnym stadionem Legii (której właścicielem
    dawniej było ITI, a obecnie Leśniodurski/Mioduksi/Wandzel) tylko jest
    stadionem _miejskim_ za którego wynajmem Legia płaci najwyższą stawkę w
    polskiej Ekstraklasie. I bynajmniej nie jestem kibicem Legii - ale nie
    lubię kłamstwa nawet jak dotyczy klubu któremu nie kibicuję.

    Dalej nie czytam - szkoda życia na czytanie takiej "rzetelności".

    Pozdrawiam
    Ergie