  • Data: 2014-07-03 13:37:19
    Temat: Re: NTS-Energy, IVT, Nibe - która pompa ciepła
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4b32dcbd-a596-4e4f-8f36-149f7d9aaae9@googlegrou
    ps.com...
    >Nie chce mi sie w to wierzyc (przyroda jest od nas milion razy mocniejsza
    >:-)

    niby tak - ale do zepchniecia 100tonowego głazu moze wystarczyc lekkie
    pchniecie.
    Dlatego ja jestem za ochrona klimatu. Tylko madrą, a nie tymi bzdurami co na
    sie serwuje. Po co w europie ograniczac emisje o 20% skoro gdyby ograniczyc
    w kazdym kraju o 5% sumarycznie wyszłoby wiecej. A ci sie uparli i tyle. Nie
    o ochrone klimatu chodzi, tylko o gospodarke. Zanim duzy sie przewróci, mały
    zdechnie. A duzy go po taniosci kupi, albo wrecz za darmo dostanie....

    b.