  • Data: 2017-01-18 11:12:26
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 09:45:28 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Glosujesz na Zdzicha a wchodzi Krycha. Taki mniej wiecej masz wplyw
    > poprzez wybory.

    no i co z tego? i zdzich i krych podniosą reke na rozkaz prezesa. Dlatego mnie przez
    wyborami co opowiada prezes tej czy innej partii, oraz czy jest wiarygodny

    To co proponuje kukiz (jowy) w wersji idealnej czyli posel niezalezny od partyjnej
    wierchuszki to ja nie wiem czy to dobre rozwiazanie - czy taki parlament byłby sie w
    stanie dogadac w jakiejkolwiek sprawie? Zapewne nie -dopiero wtedy gdy sie pogrupują
    metodą "ty poprzesz moj projekt X, to ja twój Y". I tak dojdziemy do quasi-partyjnego
    parlamentu.

    b.